"הציל חיי לוחמים" במשטרה נפרדים מהכלב שנהרג בשכם

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on "הציל חיי לוחמים" במשטרה נפרדים מהכלב שנהרג בשכם

במהלך פעילות כוחות הביטחון בשעות הבוקר המוקדמות בקסבה בשכם נפצעו שני חיילין וכלב של הימ"מ מת לאחר שנורה | המפכ"ל וראש הממשלה הביעו צער על מותו של הכלב שהיה שותף למבצעים רבים ואף פעם השתלט על מחבל בעצמו

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעות הבוקר המוקדמות יצאו לוחמי הימ"מ יחד עם אנשי שירות הביטחון הכללי ולוחמי צה"ל בכדי לסכל טרור ולעצור מחבלים ומבוקשים בשטחי איו"ש. במהלך הפעילות חיסלו הלוחמים שני מחבלים מבוקשים, ושני חיילים נפצעו, וגם כלב של הימ"מ נורה ומת.

המפכ"ל התייחס למותו של הכלב ואמר: "לצערי בפעילות בשכם נהרג הבוקר כלב הימ"מ "זילי" בן התשע, לוחם אמיתי ההולך על ארבע. בשנת 2019 נשלח "זילי" למבנה רב קומות ברמאללה, שם איתר והשתלט על המחבל שרצח את אורי אנסבכר ז"ל עד להגעת לוחמי הימ"מ שעצרו אותו. "זילי" היה שותף למאות פעילויות של הימ"מ בשנים האחרונות, והבוקר ככל הנראה הציל בפעילותו את חייהם של הלוחמים".

עוד הוסיף המפכ"ל: "לא נהסס, כמו שלא היססנו היום, לבצע ירי ולהפעיל אמצעי לחימה מגוונים בכדי לסכל ולפעול מול כל איום וסיכון של אנשינו. מי שיתנגד ויסכן את חיי השוטרים והלוחמים יתקל בתגובה נחושה ועוצמתית של כוחות משטרת ישראל. אנו נמשיך במאבקנו הבלתי מתפשר בטרור ואף נגביר את פעילותנו בשטח ככל שנזהה איום על אזרחי ישראל או כוחות הביטחון."

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד הביע אף הוא צער על מותו של כלב הימ"מ: "במהלך הפעולה נפגע ומת הכלב זילי מיחידת הכלבנים של הימ"מ. זילי היה חלק מהיחידה, אהוב ומקצוען. הוא יחסר ליחידה, יחסר לכלבנים וללוחמים שהוא ליווה שוב ושוב בפעילות מבצעית".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הם מצטערים על כלב יותר מעל בנאדם, אבל אני לא כ"כ אכזרית ..🐕